Het DISC model: omgaan met blauwe types of compliante types
bron: Infonu
Het DISC model is een veelgebruikt model in de verkoopwereld dat klanten in 4 types of kleuren onderverdeelt. Hoe ga je om met het blauwe of compliante type?
lees verder ›Vraag eenvoudig offertes aan
Gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij meerdere aanbieders.
Zoekt u een verkoper voor in uw winkel of bedrijf. De echter verkoper kan natuurlijk alles verkopen, maar beschrijft u gerust in welke branche de verkoper ervaring moet hebben. We proberen snel mensen die als verkoper ervaring hebben of als verkoper willen werken aan uw (tijdelijke) vacature.
Vraag gratis en vrijblijvend offertes aan bij meerdere aanbieders
Offertes ontvangen?
Bied uw diensten (of producten) aan in deze rubriek (Verkoper).
De meeste offerteaanvragen komen uit de grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, maar er zijn ook al veel offerteverstrekkers die ook actief zijn in de minder stedelijke gebieden zoals Drenthe, Friesland of Groningen.
Bent u op zoek naar handige tips of wilt u inspiratie op doen? We hebben enkele interessante websites voor u geselecteerd met meer informatie. Heeft u zelf een leuk artikel, tip dan de redactie.
bron: Infonu
Het DISC model is een veelgebruikt model in de verkoopwereld dat klanten in 4 types of kleuren onderverdeelt. Hoe ga je om met het blauwe of compliante type?
lees verder ›bron: de Volkskrant
Winkels hadden in november 2016 een 4,5 procent hogere omzet dan een jaar eerder. Samen met de 5 procent groei in de maand ervoor is het veruit de snelste toename sinds jaren. Ook de Nederlandse export zag in november een stijging: 5,5 procent. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vandaag publiceerde. Zowel winkels die voedingsmiddelen verkopen als 'non-food-wink …
lees verder ›bron: Infonu
Mysteryshoppen is het onderzoeken van verschillende soorten marketing en hieraan gerelateerde activiteiten. Dit kan gaan om horeca en detailhandel, maar ook andere branches waarin het belangrijk is dat klanten goed behandeld worden en de juiste verko…
lees verder ›bron: de Volkskrant
Een door FNV uitgevoerde enquête onder Primark-medewerkers heeft een 'schokkend beeld' opgeleverd van de arbeidsomstandigheden bij de modewinkel. Personeel dat met behulp van camera's wordt bespied, zich gekleineerd voelt, geïntimideerd wordt door managers als ze zich ziekmelden. De resultaten van een enquête door vakbond FNV onder bijna twaalfhonderd (ex-)medewerkers van Primark liegen er niet om …
lees verder ›bron: NRC
Een lezer uit Gelderland heeft een baan in de detailhandel. In deze onzekere sector zit hij na drie contractverlengingen tegen een vast contract aan. „Nu is de filiaalchef al maanden ziek. Ik vervang hem, maar krijg nog steeds het loon van een verkoper.
lees verder ›bron: NRC
In de detailhandel gingen veel bedrijven over de kop. Modebedrijf McGregor zelfs twee keer. Oud-werknemers vertellen hoe dat was.
lees verder ›bron: NRC
Naast een verbod op straatverkoop en bij evenementen mogen ook horeca-ondernemers geen lachgas meer verkopen. De gemeente beroept zich op de Wet milieubeheer, een primeur.
lees verder ›bron: NRC
Philips is in de Verenigde Staten begonnen met de verkoop via Internet van monitoren, camera's en andere accessoires voor pc's. Dat heeft directeur A.
lees verder ›bron: de Volkskrant
Koopjesjagers kunnen hun hart op bij budgetmodewinkels als de Primark. Maar uit de onderkant van het winkelsegment klinken zorgwekkende geluiden over de behandeling van het personeel: werknemers worden bespied, gekleineerd of geïntimideerd. T-shirts voor 5 euro. Bloempotten, gieters en andere hebbedingen voor een habbekrats. Het zijn gouden tijden voor koopjesjagers nu het Nederlandse retaillandsc …
lees verder ›bron: NRC
De omzet van de detailhandel steeg met ruim 9 procent op jaarbasis. Maar bij modewinkels is nog steeds sprake van krimp.
lees verder ›bron: Infonu
Tijdens de uitverkoop in winkels, Black Friday of andere verkoopacties in de detailhandel, kunnen we vaak onze slag slaan. Maar houd het hoofd koel! Belangrijk dat we ons niet alleen blind staren op de extra korting, maar dat we ons ook terdege bewus…
lees verder ›bron: NRC
ROTTERDAM, 9 SEPT. De omzet van de detailhandel blijft in hoog tempo stijgen. In juli besteedden consumENten bij de 85.000 ondernemingen in de detailhandel in totaal 10,8 miljard…
lees verder ›