Callcenters & telemarketing

Vraag eenvoudig offertes aan

Callcenters & telemarketing

Gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij meerdere aanbieders.

Jouw Offerte. Eenvoudig een offerte aanvragen bij meerdere aanbieders.

Offerte aanvragen

Vraag gratis en vrijblijvend offertes aan bij meerdere aanbieders

In de volgende stap geeft u uw contactgegevens op. Zet deze niet in de beschrijving.

Offertes ontvangen?
Bied uw diensten (of producten) aan in deze rubriek (Callcenters & telemarketing).

Offertes uit de regio

De meeste offerteaanvragen komen uit de grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, maar er zijn ook al veel offerteverstrekkers die ook actief zijn in de minder stedelijke gebieden zoals Drenthe, Friesland of Groningen.

Bedrijven / freelancers

Inter Sales Nederland
Maasdijk 63
5307HN Poederoijen
Infinite Skills
Jan van Beersstraat 2-3
1064VG Amsterdam
Communication and More
Brugkade 7
9503HJ Stadskanaal
GGPD
Anemoonstraat 46
7531DC Enschede
Assist Group B.V.
Maasboulevard 86
3331ML Zwijndrecht
Webhelp Nederland
Galvanistraat 9
6716AE Ede
Epsor
Penstraat 25
4611NE Bergen op Zoom
Cypro B.V.
Rijksweg 100
1906BK Limmen

Bent u op zoek naar handige tips of wilt u inspiratie op doen? We hebben enkele interessante websites voor u geselecteerd met meer informatie. Heeft u zelf een leuk artikel, tip dan de redactie.

Ook NLEnergie beboet voor negeren Bel-me-niet-register

bron: de Volkskrant

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLEnergie) heeft vorig jaar een boete van 395.000 euro opgelegd gekregen van telecomtoezichthouder Opta wegens overtreding van de telemarketingregels in 2008 en begin 2009. Dat heeft het bedrijf vandaag bekendgemaakt. NLEnergie is het er niet mee eens en is in beroep gegaan tegen de boete. De onderneming is het oneens met de conclusies uit het onderzoek en vi …

lees verder ›

Direct marketing: voorbeelden, trends, voordelen en nadelen

bron: Infonu

Direct marketing wordt al jaren gebruikt als een effectieve manier van marketing. De (potentiële) klant wordt hierdoor rechtstreeks benaderd door het bedrijf dat een product of dienst aanbiedt. Direct marketing heeft een lange geschiedenis en er zijn…

lees verder ›

Callcenters krijgen werkgeversvereniging

bron: NRC

Het callcenterbedrijf SNT voert besprekingen met de DMSA, een belangenvereniging voor telemarketingbedrijven, over de oprichting van een werkgeversvereniging.

lees verder ›

Randstad ronselt plattelandsvrouwen

bron: NRC

Randstad gaat het platteland op om het personeelstekort in de telemarketingbranche te bestrijden. Het uitzendbureau wil samen met de Nederlandse Bond van Plattelandsvrouwen…

lees verder ›

Bedrijven die bel-me-niet negeren krijgen fikse boetes

bron: de Volkskrant

Telecomwaakhond Opta heeft energiebedrijf E.on en callcenter L&H Customer Contact boetes opgelegd van ieder 175 duizend euro omdat L&H voor E.on in 2009 en 2010 ruim 25 duizend consumenten opbelde die stonden ingeschreven in het bel-me-niet-register. AMSTERDAM - De Opta maakte de boetes, die al in maart werden uitgedeeld, maandag bekend. De vertraging kwam doordat beboete partijen het openbaar mak …

lees verder ›

Linda verkoopt meer hypotheken dan Ouafa

bron: NRC

Werknemers met een buitenlands klinkende naam krijgen bij callcenters vaak het advies een andere naam te gebruiken. Zes interviews over deze en andere praktijken.

lees verder ›

Louche energieverkoop leidt tot aanhoudende problemen

bron: NRC

Telemarketeers maken zich schuldig aan het illegaal doorverkopen van klantgegevens van energiebedrijven, meldt het AD.

lees verder ›

Telemarketing uit Turkije

bron: NRC

De stem klinkt Nederlands maar het telefoontje komt uit Turkije. De Nederlandse exploitant van callcenters HCN is sinds kort actief in Istanbul.

lees verder ›

Postorderbedrijf met catalogus op televisie

bron: NRC

Exploitant van callcenters Experience verwacht dat consumenten minder producten via de telefoon zullen kopen en stapt nu deels over op thuiswinkelen via de televisie.

lees verder ›

Bel-me-niet-lijst VS onwettig verklaard

bron: de Volkskrant

Een Amerikaanse rechter heeft woensdag het 'do not call registry' onwettig verklaard. De lijst zou het per 1 oktober voor Amerikanen mogelijk maken ongewenste telefoontjes van direct marketeers te weren.... De bel-me-niet-lijst was erg populair aan het worden. Er staan inmiddels vijftig miljoen telefoonnummers op. De lijst is een initiatief van de Federal Trade Commission (FTC), die de telemarket …

lees verder ›

Op=op

bron: de Volkskrant

De gebakken peren, Ineke Verhoeve uit Den Haag zit ermee. Figuurlijk, want gebakken wordt er niet in huize Verhoeve. De grill/bak-magnetron is namelijk stuk. Al vijf maanden. Al die tijd wacht de familie met smart op een door de firma Bauknecht/Whirlpool te leveren onderdeel. Oven bakt alleen nog maar lucht Verhoeve kocht de magnetron in 2005 voor 1.500 euro. Veel geld, maar dan had ze wel een mag …

lees verder ›

Callcenters kampen met personeelsgebrek

bron: NRC

Callcenters schieten als paddestoelen uit de grond. Voornaamste probleem is geschikt personeel vinden. Een bedrijfstak-CAO kan helpen, vinden de vakbonden.

lees verder ›