Rederijen moeten meer doen tegen misdaad in de haven van Rotterdam
bron: NRC
Moederbedrijven van Rotterdamse reders moeten werknemers weerbaar maken tegen corruptie. Anders moet de overheid ingrijpen, meent Nurlan Agayev .
lees verder ›Vraag eenvoudig offertes aan
Gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij meerdere aanbieders.
Jouw Offerte. Eenvoudig een offerte aanvragen bij meerdere aanbieders.
Vraag gratis en vrijblijvend offertes aan bij meerdere aanbieders
Offertes ontvangen?
Bied uw diensten (of producten) aan in deze rubriek (Containertransport).
De meeste offerteaanvragen komen uit de grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, maar er zijn ook al veel offerteverstrekkers die ook actief zijn in de minder stedelijke gebieden zoals Drenthe, Friesland of Groningen.
Bent u op zoek naar handige tips of wilt u inspiratie op doen? We hebben enkele interessante websites voor u geselecteerd met meer informatie. Heeft u zelf een leuk artikel, tip dan de redactie.
bron: NRC
Moederbedrijven van Rotterdamse reders moeten werknemers weerbaar maken tegen corruptie. Anders moet de overheid ingrijpen, meent Nurlan Agayev .
lees verder ›bron: NRC
De container heeft een slecht imago. Maar we hebben er meer aan te danken dan aan alle handelsverdragen bij elkaar. Vooral Nederland profiteert, schrijft Bart Kuipers.
lees verder ›bron: de Volkskrant
Rotterdam, Europa's grootste haven, voelt de hete adem van Antwerpen in de nek. De containeroverslag aan de Schelde groeit harder dan die op de twee Maasvlaktes. Dankzij overheidssteun, zegt Rotterdam. 'Een Tweede Maasvlakte aanleggen is één ding, die vúllen is een andere zaak.' De sneer van de Antwerpse havendirecteur Eddy Bruyninckx deze week komt niet uit de lucht vallen. Het trotse Rotterdam h …
lees verder ›bron: NRC
0 , onze correspondent mr. C. J.
lees verder ›bron: NRC
Moederbedrijven van Rotterdamse reders moeten werknemers weerbaar maken tegen corruptie. Anders moet de overheid ingrijpen, meent Nurlan Agayev .
lees verder ›bron: NRC
Vakbond FNV Havens is woest over een deal tussen Havenbedrijf Rotterdam en de overslagbedrijven op de Eerste en Tweede Maasvlakte. In de afspraken staat dat het containertransport over enkele jaren automatisch, door onbemande voertuigen moet plaatsvinden. Daardoor verdijnen er nóg meer banen dan al verwacht was, stelt de bond.
lees verder ›bron: NRC
Op 20 februari stond in deze krant een artikel over de betekenis van het containertransport in de Amsterdamse en Rotterdamse haven.
lees verder ›bron: NRC
De container heeft een slecht imago. Maar we hebben er meer aan te danken dan aan alle handelsverdragen bij elkaar. Vooral Nederland profiteert, schrijft Bart Kuipers.
lees verder ›bron: NRC
Zweden — Weer een van die langgerekte Zweedse zegels: ditmaal met een afbeelding van het containertransport per schip. Afgebeeld is de containerterminal Skandia te Goteborg,…
lees verder ›bron: NRC
De spoorplannen voorzien in meer goederentreinen door Oost-Nederland. Dat wordt onacceptabel. Kies voor benutting van de Betuwelijn en vervoer over water, stelt Pieter Plug.
lees verder ›bron: NRC
Vooral dankzij forse toename van de containeroverslag is de overslag in de Rotterdamse haven in 2014 met 1 procent gestegen. In totaal werd 445 miljoen ton overgeslagen.
lees verder ›bron: Infonu
Eimskipfélag Islands is de oudste stoombootmaatschappij van IJsland. In 2014 had Eimskip in totaal 1.426 werknemers in dienst, waarvan er 815 in IJsland waren gevestigd. Eimskip richt zich op de import en export van IJsland, maar ook op de transport…
lees verder ›