nieuwe postzegels
bron: NRC
Zweden — Weer een van die langgerekte Zweedse zegels: ditmaal met een afbeelding van het containertransport per schip. Afgebeeld is de containerterminal Skandia te Goteborg,…
lees verder ›Vraag eenvoudig offertes aan
Gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij meerdere aanbieders.
Jouw Offerte. Eenvoudig een offerte aanvragen bij meerdere aanbieders.
Vraag gratis en vrijblijvend offertes aan bij meerdere aanbieders
Offertes ontvangen?
Bied uw diensten (of producten) aan in deze rubriek (Containertransport).
De meeste offerteaanvragen komen uit de grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, maar er zijn ook al veel offerteverstrekkers die ook actief zijn in de minder stedelijke gebieden zoals Drenthe, Friesland of Groningen.
Bent u op zoek naar handige tips of wilt u inspiratie op doen? We hebben enkele interessante websites voor u geselecteerd met meer informatie. Heeft u zelf een leuk artikel, tip dan de redactie.
bron: NRC
Zweden — Weer een van die langgerekte Zweedse zegels: ditmaal met een afbeelding van het containertransport per schip. Afgebeeld is de containerterminal Skandia te Goteborg,…
lees verder ›bron: de Volkskrant
Nederland is om. Tunnels zullen niet meer worden afgezonken in de bodem, maar worden geboord. Daar moet nog heel wat ervaring mee worden opgedaan.... Nederland gaat tunnels boren. In een bouwput, meer dan twintig meter onder het maaiveld, wordt op dit moment de eerste tunnelboormachine in Nederland, van Duitse makelij, in elkaar geschroefd. Eind januari worden de elektromotoren ervan gestart en za …
lees verder ›bron: Infonu
Eimskipfélag Islands is de oudste stoombootmaatschappij van IJsland. In 2014 had Eimskip in totaal 1.426 werknemers in dienst, waarvan er 815 in IJsland waren gevestigd. Eimskip richt zich op de import en export van IJsland, maar ook op de transport…
lees verder ›bron: de Volkskrant
Rotterdam, Europa's grootste haven, voelt de hete adem van Antwerpen in de nek. De containeroverslag aan de Schelde groeit harder dan die op de twee Maasvlaktes. Dankzij overheidssteun, zegt Rotterdam. 'Een Tweede Maasvlakte aanleggen is één ding, die vúllen is een andere zaak.' De sneer van de Antwerpse havendirecteur Eddy Bruyninckx deze week komt niet uit de lucht vallen. Het trotse Rotterdam h …
lees verder ›bron: NRC
Door de westerse sancties tegen Rusland verandert er veel in de Rotterdamse haven. De handel met Rusland droogt langzaam op.
lees verder ›bron: NRC
De container heeft een slecht imago. Maar we hebben er meer aan te danken dan aan alle handelsverdragen bij elkaar. Vooral Nederland profiteert, schrijft Bart Kuipers.
lees verder ›bron: NRC
Het containervervoer op zee is door voortdurende schaalvergroting volledig doorgeslagen, klaagt de vakbond FNV.
lees verder ›bron: NRC
Vooral dankzij forse toename van de containeroverslag is de overslag in de Rotterdamse haven in 2014 met 1 procent gestegen. In totaal werd 445 miljoen ton overgeslagen.
lees verder ›bron: NRC
Rotterdam mag dan allang niet meer ’s werelds grootste haven zijn, de naam van de stad zal nog decennialang een prominente rol spelen in de internationale zeevaart.
lees verder ›bron: NRC
Hij had een standaardkist verdiend. Containerbedrijf ECT, vertelt Gerrit Wormmeester aan TV Rijnmond, stelde in 1970 niets voor.
lees verder ›bron: NRC
De spoorplannen voorzien in meer goederentreinen door Oost-Nederland. Dat wordt onacceptabel. Kies voor benutting van de Betuwelijn en vervoer over water, stelt Pieter Plug.
lees verder ›bron: NRC
Kleine profclubs strijden een ongelijke strijd tegen de topclubs, vindt VVV-voorzitter Hai Berden. De kloof binnen de eredivisie wordt steeds groter.
lees verder ›