Diesel eruit, accu erin: de bouw wil elektrisch (maar kan dat niet betalen)
bron: NRC
Bouwbedrijven willen elektrificeren en hun uitstoot verminderen. Maar ze stuiten op obstakels, zoals de hoge materieelkosten.
lees verder ›Vraag eenvoudig offertes aan
Gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij meerdere aanbieders.
Jouw Offerte. Eenvoudig een offerte aanvragen bij meerdere aanbieders.
Vraag gratis en vrijblijvend offertes aan bij meerdere aanbieders
Offertes ontvangen?
Bied uw diensten (of producten) aan in deze rubriek (Bouwmachines).
De meeste offerteaanvragen komen uit de grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, maar er zijn ook al veel offerteverstrekkers die ook actief zijn in de minder stedelijke gebieden zoals Drenthe, Friesland of Groningen.
Bent u op zoek naar handige tips of wilt u inspiratie op doen? We hebben enkele interessante websites voor u geselecteerd met meer informatie. Heeft u zelf een leuk artikel, tip dan de redactie.
bron: NRC
Bouwbedrijven willen elektrificeren en hun uitstoot verminderen. Maar ze stuiten op obstakels, zoals de hoge materieelkosten.
lees verder ›bron: NRC
Bol.com werd een succes mede „doordat anderen zaten te slapen”, schrijft oud-marketingdirecteur Michel Schaeffer in zijn boek.
lees verder ›bron: de Volkskrant
De Nederlandse export herstelt onmiskenbaar. Vooral grote bedrijven merken dat. Het volume van de Nederlandse export is in oktober met 5,3 procent gegroeid ten opzichte van een jaar eerder. Dat betekent dat de groei is afgevlakt in vergelijking met september. Maar in de afgelopen drie jaar was de exportgroei slechts drie maanden lang hoger. Het aantal faillissementen is nu vrijwel op het laagste p …
lees verder ›bron: de Volkskrant
Nederland sleepte 4.000 containers met materieel naar Afghanistan. Wat moet daarvan terug, is nu de vraag. En hóe komen de spullen terug? Nederland zal een hoop militair materieel achterlaten in Uruzgan. Veel voertuigen en spullen zijn na vier jaar in de Afghaanse woestijn zo versleten, dat de restwaarde en verwachte levensduur niet meer in verhouding staan tot de hoge transportkosten. Dat verwach …
lees verder ›bron: de Volkskrant
Wat hebben private-equitybaas Luke Johnson, groothandelaar in huishoudelijke middelen John Mills en verzekeraar Arron Banks met elkaar gemeen, behalve hun miljoenen op de bank? Het antwoord: euroscepsis. De drie behoren tot een groep ondernemers die erg weinig heil ziet in het Britse lidmaatschap van de Europese Unie. Maar terwijl deze vrije jongens een toekomstig Brexit vol vertrouwen tegemoetzie …
lees verder ›bron: NRC
De importeurs en handelaren in bouwmachines, mijn- en wegenbouwmachines en interne transportmiddelen, verenigd in de vereniging aangeduid als BMWT, hebben besloten om in…
lees verder ›bron: De Ingenieur
Op het snellaadplein Watthub kunnen de accu's voor zware bouwmachines en elektrische vrachtwagens met groene stroom worden opgeladen. Het laadplein is echter ook beschikbaar voor andere partijen. Daarbij wordt gewerkt met reserveringen, zodat er geen wachttijden zijn.
lees verder ›bron: NRC
UTRECHT, 18 mei — Indola Electric in Utrecht (Hagemeijer-concern) heeft gezien de steeds ongunstiger wordende concurrentiepositie in de boormachinesector en de te bescheiden…
lees verder ›bron: NRC
De wapenstilstand tussen Israël en de militante Hamasbeweging in de Gazastrook houdt nu een week stand.
lees verder ›bron: NRC
Een nieuw akkoord moet de uitstoot van fijnstof en stikstofdioxide verminderen. Daarmee hoopt het kabinet vroegtijdige sterfgevallen te voorkomen.
lees verder ›bron: Gamma
Een gat boren in een tegel? In dit stappenplan laat GAMMA je zien hoe je dat aanpakt.
lees verder ›bron: NRC
Het was een Haags handigheidje in het stikstofbeleid: de zogeheten ‘bouwvrijstelling’, die voor stikstofregels verschil maakt tussen de aanleg en het gebruik van een bouwproject.
lees verder ›