Reclamefotografie

Vraag eenvoudig offertes aan

Reclamefotografie

U kunt hier gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij meerdere aanbieders.

Wilt u uw product of dienst in de spotlight zetten met prachtige foto's waarin de belangrijkste unique selling points naar voren komen, kom dan eenvoudig in contact met product- of reclamefotografen.

Offertes ontvangen?
Bied uw diensten (of producten) aan in deze rubriek (Reclamefotografie).

Offertes uit de regio

De meeste offerteaanvragen komen uit de grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, maar er zijn ook al veel offerteverstrekkers die ook actief zijn in de minder stedelijke gebieden zoals Drenthe, Friesland of Groningen.

Bedrijven / freelancers

Fotic
Saffier 9
6922NJ Duiven
Foto Modern
Molenstraat 5
7241AD Lochem
Vision Vipers
Reigerweg 21
7557PT Hengelo (Overijssel)
Colorfotografie
Paul Krugerlaan 66
2571HL Den Haag
Angela Kiemeneij Fotografie
Meubelmakerij 14
5688EV Oirschot
Godt-Art Produkties
Kossenland 13
1834BJ Sint Pancras
Michel Reij Sport en Portret
1e Brandenburgerweg 41
3721MC Bilthoven
Fotostudio Merjenburgh
Keizerstraat 19-- 21
3841AD Harderwijk

Bent u op zoek naar handige tips of wilt u inspiratie op doen? We hebben enkele interessante websites voor u geselecteerd met meer informatie. Heeft u zelf een leuk artikel, tip dan de redactie.

Wat is inbound marketing en wat kun je ermee?

bron: Infonu

Inbound marketing is een fenomeen in online marketing dat de laatste tijd veel aandacht krijgt. Bij inbound marketing gaat het om het binnenhalen van bezoekers en kopers op een natuurlijk wijze. Dit kan bijvoorbeeld door middel van het creëren van wa…

lees verder ›

Weg met de twijfel

bron: NRC

De Duitse schilder Michel Majerus werd in eigen land gezien als een groot talent. Hij stierf net te vroeg om een mythe te kunnen worden.

lees verder ›

Online marketingactiviteiten binnen E-Commerce

bron: Infonu

Online marketing is een manier om online een bepaalde website te positioneren via e-marketingtechnologieën. Er bestaan vele online marketingmiddelen die voor de ene onderneming beter werken dan andere. Zaak is om de juiste keuzes te maken om maximaal…

lees verder ›

ALLEMAAL NEP!

bron: de Volkskrant

Media en reclame zijn mentaal vervuild, vindt media-activist Kalle Lasn. Hij hekelt de verslaving aan elektronische media en de afwezigheid van spontaniteit.... HET is een prachtige foto, in het gestileerde zwart-wit van de beste reclamefotografie. Alleen is het plaatje een beetje vreemd: een jonge vrouw zit kotsend voor een wc-pot. Obsession for Women, staat eronder - een felle uithaal naar het g …

lees verder ›

OPLEIDINGEN

bron: NRC

Er zijn slechts enkele opleidingen die direct gericht zijn op de reclamebranche. Een selectie:

lees verder ›

Soorten marketing, strategie, kwaliteit en de 4P's

bron: Infonu

Marketing is opkomende rond 1950, vanaf daar heeft marketing grote sprongen gemaakt. Het wordt in iedere organisatie geadopteerd. Er komen meer en meer subonderdelen van marketing en het begrip wordt bekender en breder met de jaren. Er ontstaan model…

lees verder ›

NOPINIO

bron: NRC

Sommige advertenties veroorzaken bij mij een depressie die slechts te vergelijken valt met m'n eerste midlifecrisis tijdens de puberteit. Hier heb je er weer zo een.

lees verder ›

Marketing audit: analyse en evaluatie marketing

bron: Infonu

Marketing audit is een (te) weinig gebruikt instrument voor marketing management-evaluatie. Wat houdt het precies in en wat kun je er mee? Evaluatie van het gevoerde beleid (mogelijk met de strategische en operationele audit) en de evaluatie van de m…

lees verder ›

Sprong Baumgartner marketingmijlpaal - waar blijven de échte durfallen?

bron: NRC

De sprong van Felix Baumgartner stelde wetenschappelijk niks voor, en staat symbool voor deze tijd zonder grote uitvindingen. Marketing domineert nu.

lees verder ›

De onmisbare troep op de mat

bron: NRC

De folder, oftewel `ongeadresseerd reclamedrukwerk', is wellicht niet het meest geachte onderdeel van marketing, maar de omzet in de branche bereikte vorig jaar wel een ongekende…

lees verder ›

Bedrijven gebruiken graag het tijdschrift als advertentie Catazines en magalogues MEDIA

bron: NRC

Door WILMA CORNELISSE Dick Suèr is directeur van VNU Media Partners en Multi Media International, de bijbehorende internationale tak. VNU Media partners is een bedrijf dat…

lees verder ›

Het sneeuwbaleffect: multiplier, marketing en domino

bron: Infonu

Het sneeuwbaleffect verwijst naar het feit dat een gebeurtenis zichzelf steeds verder en verder zal versterken, net als een sneeuwbal die naar beneden rolt en groter en groter wordt. In de economie en marketing zijn er verschillende toepassingen van…

lees verder ›