Reclamefotografie

Vraag eenvoudig offertes aan

Reclamefotografie

U kunt hier gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij meerdere aanbieders.

Wilt u uw product of dienst in de spotlight zetten met prachtige foto's waarin de belangrijkste unique selling points naar voren komen, kom dan eenvoudig in contact met product- of reclamefotografen.

Offertes ontvangen?
Bied uw diensten (of producten) aan in deze rubriek (Reclamefotografie).

Offertes uit de regio

De meeste offerteaanvragen komen uit de grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, maar er zijn ook al veel offerteverstrekkers die ook actief zijn in de minder stedelijke gebieden zoals Drenthe, Friesland of Groningen.

Bedrijven / freelancers

Chris Beekwilder
Sluiskeshoeven 94
5244GR Rosmalen
Ron Tetteroo Fotografie
Houtmankade 64-3 hoog
1013MZ Amsterdam
Rene Wouters Fotografie

Brenda Riethoven Fotografie & Webdesign
Amperestraat 13
2563ZP Den Haag
Gerrit Schreurs Fotografie
Dr. Lelykade 62
2583CM Den Haag
V.O.F. Kösters & Kösters
De Hoop 1
4741ST Hoeven
R. de Bruyn Fotografie
Heimans-serre 1
3823DE Amersfoort
Astrid de Jong fotografie
Windsingel 15
4691DB Tholen

Bent u op zoek naar handige tips of wilt u inspiratie op doen? We hebben enkele interessante websites voor u geselecteerd met meer informatie. Heeft u zelf een leuk artikel, tip dan de redactie.

Waarom is marketing zo belangrijk?

bron: Infonu

Marketing is niet alleen maar een reclamespotje of een krantenartikel, die tijd zijn wij allang voorbij. Marketing is veel meer dan dat. Nog belangrijker is de vraag waarom marketing zo belangrijk is. Schroom niet om geld te investeren in het gebruik…

lees verder ›

Marketing audit: analyse en evaluatie marketing

bron: Infonu

Marketing audit is een (te) weinig gebruikt instrument voor marketing management-evaluatie. Wat houdt het precies in en wat kun je er mee? Evaluatie van het gevoerde beleid (mogelijk met de strategische en operationele audit) en de evaluatie van de m…

lees verder ›

NOPINIO

bron: NRC

Sommige advertenties veroorzaken bij mij een depressie die slechts te vergelijken valt met m'n eerste midlifecrisis tijdens de puberteit. Hier heb je er weer zo een.

lees verder ›

Sprong Baumgartner marketingmijlpaal - waar blijven de échte durfallen?

bron: NRC

De sprong van Felix Baumgartner stelde wetenschappelijk niks voor, en staat symbool voor deze tijd zonder grote uitvindingen. Marketing domineert nu.

lees verder ›

Het sneeuwbaleffect: multiplier, marketing en domino

bron: Infonu

Het sneeuwbaleffect verwijst naar het feit dat een gebeurtenis zichzelf steeds verder en verder zal versterken, net als een sneeuwbal die naar beneden rolt en groter en groter wordt. In de economie en marketing zijn er verschillende toepassingen van…

lees verder ›

Bedrijven gebruiken graag het tijdschrift als advertentie Catazines en magalogues MEDIA

bron: NRC

Door WILMA CORNELISSE Dick Suèr is directeur van VNU Media Partners en Multi Media International, de bijbehorende internationale tak. VNU Media partners is een bedrijf dat…

lees verder ›

ALLEMAAL NEP!

bron: de Volkskrant

Media en reclame zijn mentaal vervuild, vindt media-activist Kalle Lasn. Hij hekelt de verslaving aan elektronische media en de afwezigheid van spontaniteit.... HET is een prachtige foto, in het gestileerde zwart-wit van de beste reclamefotografie. Alleen is het plaatje een beetje vreemd: een jonge vrouw zit kotsend voor een wc-pot. Obsession for Women, staat eronder - een felle uithaal naar het g …

lees verder ›

Marketing, vroeger en nu

bron: Infonu

Marketing heeft vele definities. In dit artikel kunt u lezen wat de huidige definitie is van marketing, maar ook wat in de voorgaande jaren de definitie hiervan was. De marketingmix speelt een centrale rol in dit artikel. Ook zult u lezen welke vorme…

lees verder ›

Direct marketing

bron: Infonu

Direct marketing is populair, want via direct marketing is het makkelijker om klanten met een toegesneden aanbod te benaderen. Direct marketing is een marketingsysteem en is gericht op het in stand houden of tot stand brengen van een directe relatie…

lees verder ›

Soorten marketing, strategie, kwaliteit en de 4P's

bron: Infonu

Marketing is opkomende rond 1950, vanaf daar heeft marketing grote sprongen gemaakt. Het wordt in iedere organisatie geadopteerd. Er komen meer en meer subonderdelen van marketing en het begrip wordt bekender en breder met de jaren. Er ontstaan model…

lees verder ›

OPLEIDINGEN

bron: NRC

Er zijn slechts enkele opleidingen die direct gericht zijn op de reclamebranche. Een selectie:

lees verder ›

Redenen om sociale media in te zetten binnen organisaties

bron: Infonu

In het algemeen is sociale media een online middel om mensen met elkaar te verbinden. Voor bedrijven kan het erg interessant zijn om sociale media in te zetten. Sociale media geeft het publiek een stem online en zorgt dat de communicatie makkelijker…

lees verder ›